Näytteeksi osaamisestani olen rakentanut yleiseen käyttöön ilmatorjuntakonekiväärisimulaattorin. Simulaattori on tehty realistiseksi tähtäimen toiminnan ja ballistiikan osalta, mittaamalla julkisista lähteistä löytyviä kuvia aseen heijastintähtäimen läpi ja laskemalla esim. ilmanvastuskertoimet tämän perusteella.

Vuosina 2018 - 2020 rakensin Ylivieskan kivihiomolle hautakivien myyntiin tarkoitetun suunnitteluohjelman. Se ei ole julkisesti kokeiltavissa ilman päiväkohtaisia salakoodeja, mutta kuvakaappauksen voin tarjota.

Minulla on paljon vapaa-ajan harrastuneisuutta alalta, erityisesti D-kielen parista. Parhaiten ulospäin näkyvä näyttö tästä lienee kolmiosainen blogisarja jonka kirjoitin D-kielen säätiölle heidän omaan blogiinsa.

Github-profiilistani löytyy D-kielen standartikirjastoon tehtyjä parannuksia, esimerkkinä tämä suurehko Unicode-algoritmin korjaus. Osasin tehdä sen koska Unicode tuli niin tutuksi työn kautta Symmetryllä.

Olen tehnyt tämän sivun ja sen palvelinsovelluksen itse. Vaikka tämä ei kuulu suurimpiin teknisiin saavutuksiini sivun ollessa varsin yksinkertainen, lähdekoodi on kuitenkin luettavissa mikäli haluat saada nopean näyteen työstäni.

Olen saanut luvan käyttää Ohjelmointi Asko Rajamäkeä (jolle olin työharjoittelussa vielä opiskellessani) ja Ylivieskan kivihiomoa suosittelijoina. Jos olet kahden vaiheilla että pyytäisitkö tarjousta, ole heihin yhteydessä ensin. Ylivieskan Kivihiomolta mahdollisesti saa myös salakoodin rakentamani suunnitteluohjelman kokeilemiseen, jos kysyy kauniisti.